Forum www.ots24.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wasze Propozycje Balansacji Profesji

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.ots24.fora.pl Strona Główna » Newsy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wasze Propozycje Balansacji Profesji
Autor Wiadomość
Kyuuubi




Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post Wasze Propozycje Balansacji Profesji
Tak jak w temacie prosze o podawanie swoich pomysłów na balansacje profesji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:02, 25 Paź 2008 Zobacz profil autora
Melek




Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Mam chwilkę, więc przedstawię swój pomysł:

Knight: Uważam, ze przede wszystkim dostaje on za dużo many i za dużo bije z hura. Jest to chodzący czołg nie do zabicia, który wg. mnie zadaje zbyt wysokie obrażenia.
Myślę, ze 7 pkt. many/level wystarczy.
Jeśli chodzi o HP 20, maksymalnie 25hp/level nie więcej bo będzie on nie do zabicia
A co do obrażeń to są one za wysokie w stosunku do innych postaci, więc można je troszeczkę zmniejszyć.

Paladyn: Sam gram paladynem i odnoszę wrażenie, że jest za duża rozbieżność jeśli chodzi o obrażenia. Bo Hp/Mana raczej w porządku (chociaż mógł by paladyn dostawać ciut więcej many). A co do obrażeń, mam 70 rp, 83 skilla i mój best hit to chyba 1014 w Frost Dragona assassin starem. Tylko co z tego, skoro na 100 tur tylko raz wejdzie po 1000+, max 5 razy 700+, a niestety jakieś 25 razy nie trafię (powtarzam, że mam 83 dista) Myślę, że trzeba to trochę poprawić.

Sorcerer/Druid: Z tego co widziałem to jest on bardzo dziwnie zrobiony. 150 ED, bije we mnie z SD 500+, z Exevo Tera Hur 550+, a z UE (Exevo gran mas frigo) 350+. UE jest najsilniejszym czarem jakim dysponuje ta profesja, więc dlaczego bije z niego prawie 2x mniej niż z głupiego exevo tera hur? Już nie mówiąc, że proste exori frigo etc. jest zupełnie nie potrzebne, nie wiem czy by 100 obrażeń zadał playerowi 150 ED. Wiec skoro podrasowaliśmy exevo tera hur z exori frigo etc. też trzeba coś zrobić.

A tak ogólnie to uważam, że większy wpływ na zadawane obrażenia powinny mieć skille/mlv.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Melek dnia Sob 22:37, 25 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Sob 22:34, 25 Paź 2008 Zobacz profil autora
Aniolek




Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska nie elegancja francja

Post
Ja mam knighta i wcale nie jest tak latwo...przesadzacie troszke "Peace"


Post został pochwalony 0 razy
Nie 5:11, 26 Paź 2008 Zobacz profil autora
Kyuuubi




Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post
Fakt Faktem Rycerz jest chodzącym czołgiem ale taki bym zamysł twórców tej profesji Smile.


Melek sam wiele razy grałem paladynem i Assassin stary są bardzo mocne ale niestety nie są tak celne jak inna amunicja przynajmniej na otsach są mniej celne Smile ale zato masz hity ponad 700-1000 + SD około 500 pewnie siądzie więc Paladyn ma jeszcze większą przewage nad innymi profesjami w postaci dużego kombo.


To prawda sam gram postacią magiczną i niestety najsilniejszy czar (w moim wypadku Druid) exevo gran mas frigo zadaje obrażenia 300-400 na 74 lvlu i przeciętnym 50 mlvlu . Mag ze swoim exevo gran mas vis ma 2 razy większy hit niz Druid z mas frigo więc zadnej profesji nie jest łatwo .

Moim zdaniem paladyna nie należy juz ulepszać moze troszke zbalansowac mu hity które są dość duże patrząc na arsenał jakim dysponuje assasin stary+sd+exevo mas san . Należy podrasować niektóre czary postaci magicznych , a jeśli juz coś robić z rycerzem to zmniejszyć mu dostawanie many do 10 czyli 2 razy tyle co na RL tibi hp niech idzie Knightowi 25-30 minimalnie zmniejszyc critical hit czarów i obrażeń z broni (małe zmniejszenie obrażeń z czarów i broni powinno byc zrekompensowane dostawaniem troche wiecej hp na lvl )

Druid i Mag jak juz wyzej powiedziałem powinni miec troche zmienione zadawanie obrażeń czarów ale bez przesady Smile

Najlepsza balansacja profesji była by w tedy gdy każda profesja była by zależna od innej ale w końcu to ots wiec bez przesady Smile to tylko zabawa


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:33, 26 Paź 2008 Zobacz profil autora
Pizdolina




Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Ja proponuje, żeby hp/mana rosła tak jak w rl tibi, gdyż na tym servie jest juz trudno zlozyc 100 knighta ponieważ ma on juz około 2k hp, a do tego combo trzbea juz z 3 osob, moja propozycja.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:04, 26 Paź 2008 Zobacz profil autora
Melek




Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Kyuuubi, ja nie chce polepszać palladyna tylko troszke go poprawic (zbalansowac mu hity) a co do Knigha normalne jest, ze ma on najwiecej HP, ale i najmniej many a na tym ots ma on jej za duzo.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:53, 26 Paź 2008 Zobacz profil autora
Crystal
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post
W profesji knight nie możemy nic zmienić ponieważ będzie to nie fer wobec nowych graczy.
Jedynie co to możemy polepszyć te 3 pozostałe profesje by gra nimi stała się równoznaczna z knightem.
Piszcie swoje propozycje z których na pewno skorzystamy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Crystal dnia Nie 12:53, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Nie 12:52, 26 Paź 2008 Zobacz profil autora
Kyuuubi




Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post
Napewno trzeba zwiększyć siłe czarów postaci magicznych bo jest bardzo słaba Smile mój kumpel na 130 lvlu 85 mlvl z ue bije 500

co do paladyna to jesli sie uda poprawic celnosc assasin starów lecz kosztem wielkosci obrażeń zeby paladyni nie byli profesja wiodącą i zeby nie trzeba było ulepszac następnych profesji w nieskończonosc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:08, 26 Paź 2008 Zobacz profil autora
Crystal
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post
My myślimy nad tym aby sorcerer i druid mieli mocniejsze gity z czarów takich jak UE oraz żeby mana potiony dawały więcej many. A co do Paladyna jeszcze pomyślimy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:12, 26 Paź 2008 Zobacz profil autora
Melek




Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Sorcerer/Druid: troszeczkę zmniejszył bym exevo tera hur o 10% maksymalnie. Sdki są w porządku, na pewno trzeba zwiększyć UE i troszkę polepszyć exori frigo etc. A z potami bym nie przesadzał zostawiłbym tak jak jest.

Paladyn: tutaj mam ogromną prośbę do Crystala, TRZEBA ZBALANSOWAĆ HITY. Sprawdziłem i wcale nie chodzi tutaj o broń, nie ważne czy assassin stary, enchanty czy royalki efekt jest ten sam. Za duża rozbieżność między zadawanymi hitami, bardzo dużo razy nawet NIE TRAFIAM! Kolejną rzeczą jest magia, Knight bije hurem 2-3x tyle co paladyn z Exevo Mas San, dlaczego tak jest? Przecież Knight ogranicza się do kilku podstawowych czarów, a nie jest mistrzem magi.

Mówisz Crystal, że nie możesz zmienić hp/mana za level Knightowi więc trzeba polepszyć resztę postaci. Ogólnie moje zdanie jest takie aby poprawić postacie magiczne tak jak opisałem wyżej, paladynowi po prostu zbalansować hity i troszkę poprawić magię, ale żeby później nie doszło do tego, że kto pierwszy walnie combo ten wygra pojedynek, bo niestety za duże obrażenie w stosunku do hp gracza mogą to spowodować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Melek dnia Nie 14:45, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Nie 14:25, 26 Paź 2008 Zobacz profil autora
Boxman




Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

Post Utani gran hur
Sorc i drut ... przewaga w hastle ...
Co zmusza knighta i pala ... do kupinia softow ;]



Najgorsze jest to ze bignac za 140 sorcem 120 plaadynem zostajemy bardzo w tyle gdy oba hary puszcza utani hur ... utani gran hur (w przypadku sorc/drut) nie wiem czy to dobzre moim zdaniem "niezbyt dobrze "


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:07, 29 Paź 2008 Zobacz profil autora
Boxman




Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

Post Re: Utani gran hur
Boxman napisał:
Sorc i drut ... przewaga w hastle ...
Co zmusza knighta i pala ... do kupinia softow ;]



Najgorsze jest to ze bignac za 140 sorcem 120 plaadynem zostajemy bardzo w tyle gdy oba hary puszcza utani hur ... utani gran hur (w przypadku sorc/drut) nie wiem czy to dobzre moim zdaniem "niezbyt dobrze "



Knight (zapomnialem) :

z hura za duzo rypiemy ... ( 2-3 x mocniej niz pall z exevo mas san ...)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:10, 29 Paź 2008 Zobacz profil autora
Joke




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
To Zaczynamy Moje Propozycje
Knight-Z Knightem Jest Wszystko Dobrze Ma Duże Dmg Dużo Hp Ale Nie Jest On Nie Do Zabicia 2/3 100lvlowych da rade zabic 150+Ek Nie Lecze Sie Za Dużo Ale Chyba Każda Profesja Powinna Mieć Jakiś Minus
Palladyn- Powinny Zostać Zwiększone Hity z Assassin Stars Przeciętne hity na 280lvl to 400- Co To Jest Nie Da Rady Zabić Gracza Który Posiada 100lvli Mniej Odemnie Solo
A Tak To Mocno Się Leczy i Dalej Jest Wszystko Wporządku
MS/ED- Dziwią Mnie Hity Zadawane Przez Te Profesje.... Przeciesz Profesje Magiczne Zadają Najwieksze Obrażenia A Tu Tak Nie Jest Powinno Zostać Zwiększony Ataki Sd,Ue,Frigo, ittd..

Dzięki Za Uwage <Po[z]dro Free Style Team>


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:20, 07 Lis 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.ots24.fora.pl Strona Główna » Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin